Vânzătorul se angajează să expedieze produsele în termen de 5-20 zile lucrătoare de la efectuarea plății.
În cazul în care nu este posibilă livrarea produselor în perioada menționată, părțile contractante pot conveni asupra furnizării unui termen suplimentar.
Cumpărătorul este obligat să preia produsele la locul indicat în comandă.
De la momentul predării mărfii către transportator pentru transport, transportatorul este responsabil pentru orice deteriorare. Din acest motiv, este necesar ca cumpărătorul sau o persoană autorizată de acesta să verifice dacă ambalajul în care sunt ambalate produsele nu este deteriorat la preluarea produselor. În cazul în care este deteriorat, este necesar să se întocmească un proces-verbal cu transportatorul pe loc cu privire la defectele constatate în timpul transportului. Cumpărătorul are dreptul să refuze acceptarea unei expedieri care nu corespunde contractului de cumpărare. Este necesar să se întocmească un proces-verbal cu privire la acest fapt cu transportatorul.
În cazul în care cumpărătorul acceptă produsele în ciuda deteriorării evidente a ambalajului, vânzătorul nu este obligat să accepte reclamații ulterioare din acest motiv.
După preluarea produselor, cumpărătorul este obligat să inspecteze produsele și să informeze vânzătorul cu privire la defectele constatate fără întârziere. În cazul în care cumpărătorul descoperă deteriorarea produselor sau o altă defectare doar după preluarea acestora, este necesar să raporteze acest lucru fără întârziere. O expediere incompletă sau deteriorată trebuie raportată fără întârziere prin e-mail la [email protected]. Produsele lipsă vor fi imediat înlocuite în sarcina vânzătorului.
Vânzătorul va preda obiectul către cumpărător, precum și documentele care se referă la obiect, și îi va permite cumpărătorului să dobândească proprietatea asupra obiectului în conformitate cu contractul.
Vânzătorul va preda obiectul de cumpărare către cumpărător în cantitatea, calitatea și designul convenite.
Dacă nu este convenit modul în care obiectul ar trebui ambalat, vânzătorul va ambala obiectul conform obiceiurilor; în lipsa acestora, apoi într-un mod necesar pentru conservarea și protejarea obiectului. În același mod, vânzătorul va asigura obiectul pentru transport.
Produsele sunt livrate doar în zilele lucrătoare.
Transportul este gratis în România pentru comenzile peste 500 ron.
Achiziția proprietății și transferul riscului de deteriorare a bunurilor
Vânzătorul își rezervă dreptul de proprietate asupra obiectului, iar astfel cumpărătorul devine proprietar doar după plata integrală a întregii sume de achiziție pentru bunuri.
Riscul deteriorării bunurilor trece la cumpărător în momentul în care acesta preia bunurile de la vânzător, sau dacă nu face acest lucru la timp, atunci în momentul în care vânzătorul îi permite să manipuleze bunurile și cumpărătorul nu le preia.
Anularea unui contract de achiziție încheiat la distanță
În conformitate cu legea privind protecția consumatorilor în vânzarea de bunuri sau furnizarea de servicii pe baza unui contract încheiat la distanță sau a unui contract încheiat în afara sediului vânzătorului și privind modificarea unor legi, așa cum a fost modificată, cumpărătorul, care este un consumator, are dreptul să se retragă din contractul de achiziție în termen de 14 zile, chiar și fără a furniza un motiv, începând cu ziua primirii bunurilor.
După retragerea din contract, vom restitui toate plățile pe care le-ați efectuat în legătură cu încheierea contractului, în special prețul de achiziție inclusiv costurile de livrare către dumneavoastră. Aceasta nu se aplică la costurile suplimentare dacă ați ales un alt mod de livrare decât cel mai ieftin mod obișnuit de livrare pe care îl oferim. Plățile vor fi restituite fără întârziere inutilă, cel târziu în termen de 14 zile de la data la care am primit notificarea dumneavoastră de retragere din acest contract. Restituirea va fi efectuată în aceeași modalitate pe care ați folosit-o pentru plata dumneavoastră, cu excepția cazului în care ați acordat în mod expres altfel și fără perceputerea oricăror costuri suplimentare. Plata pentru bunurile achiziționate vă va fi rambursată doar după primirea bunurilor returnate la adresa noastră.
Vă rugăm să ne trimiteți sau să aduceți bunurile înapoi la adresa noastră cel târziu în termen de 14 zile de la exercitarea dreptului de retragere din contract. Termenul este considerat respectat dacă trimiteți bunurile înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Consumatorul suportă costurile returnării bunurilor conform, cu modificările ulterioare, adică în cazul retragerii din contract, consumatorul suportă doar costurile returnării bunurilor către vânzător sau persoanei însărcinate de către vânzător să preia bunurile.
Sunteți responsabil doar pentru orice diminuare a valorii bunurilor rezultată din manipularea acestora în alt mod decât este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării bunurilor.
Instrucțiuni privind exercitarea dreptului de retragere din contract
Dreptul de retragere din contract Aveți dreptul să vă retrageți din acest contract fără a fi nevoie să furnizați un motiv în termen de 14 zile.
Perioada de retragere din contract expiră după 14 zile de la data la care dumneavoastră sau o terță persoană desemnată de dumneavoastră, cu excepția transportatorului, preluați bunurile.
La exercitarea dreptului de retragere din contract, vă rugăm să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din acest contract printr-o declarație clară (de exemplu, printr-o scrisoare trimisă prin poștă sau prin e-mail) la adresa *adresa noua* Număr de telefon: , e-mail: [email protected].
Pentru acest scop, puteți utiliza formularul de retragere standard. Dacă sunteți interesat, puteți completa și trimite un formular de retragere sau orice altă declarație clară de retragere.
Perioada de retragere este păstrată dacă trimiteți notificarea privind exercitarea dreptului de retragere din contract înainte de expirarea termenului de retragere din contract.
Consecințele retragerii din contract După retragerea din contract, vom restitui toate plățile efectuate în legătură cu încheierea contractului, în special prețul de achiziție, inclusiv costurile de livrare către dumneavoastră. Aceasta nu se aplică la costurile suplimentare în cazul în care ați ales un alt tip de livrare decât cel mai ieftin mod obișnuit de livrare pe care îl oferim. Plățile vă vor fi restituite fără întârziere nejustificată, cel târziu în termen de 14 zile de la data la care primim notificarea dumneavoastră de retragere din acest contract. Restituirea se va efectua în aceeași modalitate pe care ați folosit-o pentru plata dumneavoastră, dacă nu ați fost de acord expres cu alt mod de plată, fără a percepe costuri suplimentare.
Plata pentru bunurile achiziționate vă va fi restituită doar după ce bunurile returnate au fost livrate înapoi la adresa noastră sau la prezentarea unui document care atestă returnarea bunurilor, în funcție de ceea ce intervine mai devreme.
Trimiteți bunurile înapoi sau aduceți-le la adresa noastră cel târziu în termen de 14 zile de la data exercitării dreptului de retragere din contract. Termenul este considerat păstrat dacă trimiteți bunurile înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Consumatorul suportă costurile returnării bunurilor, în redacția ulterioară a reglementărilor legale, adică în cazul retragerii din contract, consumatorul suportă doar costurile returnării bunurilor către vânzător sau persoanei autorizate de către vânzător să preia bunurile.
Sunteți responsabil doar pentru orice diminuare a valorii bunurilor ca rezultat al manipulării acestora într-un mod care nu este necesar pentru determinarea naturii, proprietăților și funcționalității bunurilor.
Relațiile legale care apar între vânzător și cumpărător în legătură cu utilizarea magazinului online și încheierea relației contractuale sunt guvernate de ordinea legală a Republicii Slovace.
Participanții la această relație legală au convenit că în caz de litigiu, jurisdicția este acordată instanțelor din Republica Slovacă.
În cazul unui litigiu între vânzător și cumpărător-consumator, consumatorul are dreptul să contacteze vânzătorul cu o solicitare de remediere, dacă consumatorul nu este mulțumit de modul în care a fost gestionată reclamația sau dacă crede că vânzătorul i-a încălcat drepturile. Cererea de remediere poate fi trimisă prin e-mail la adresa [email protected] sau prin poștă la adresa vânzătorului. Dacă vânzătorul a răspuns negativ la solicitare sau nu a răspuns la aceasta în termen de 30 de zile de la data trimiterii, consumatorul are dreptul să depună o propunere de începere a unei proceduri alternative de soluționare a litigiilor către una dintre entitățile de soluționare a litigiilor alternative.
Rezultatul procedurii de soluționare alternativă a litigiilor ar trebui să fie un acord între vânzător și consumator asupra rezolvării pe cale amiabilă a disputei lor.
Doar consumatorul poate cere soluționarea disputelor de către unele dintre entitățile de soluționare alternativă a litigiilor. Un consumator este o persoană fizică care, la încheierea și îndeplinirea unui contract de consum, nu acționează în cadrul activității sale comerciale, angajării sau profesiei sale.
Soluționarea alternativă a litigiilor se aplică doar disputelor care rezultă din contractele de consum încheiate la distanță.
Subiectul soluționării alternative a litigiilor procedează cu soluționarea alternativă a litigiilor în așa fel încât disputa să fie rezolvată cât mai repede posibil, să prevină întârzierile inutile, să acționeze economic și fără a impune părților în litigiu și altor persoane o povară inutilă și disproporționată; dacă este posibil, utilizează în principal contactul telefonic și mijloacele electronice de comunicare.
Subiectul soluționării alternative a litigiilor trebuie să încheie soluționarea alternativă a litigiilor în termen de 90 de zile de la data inițierii acesteia. În cazuri deosebit de complexe, subiectul soluționării alternative a litigiilor poate prelungi termenul conform primei propoziții cu 30 de zile, chiar și repetat. Subiectul soluționării alternative a litigiilor este obligat să informeze imediat părțile în litigiu despre fiecare prelungire a termenului conform celei de-a doua propoziții, împreună cu motivul prelungirii termenului.
Dacă nu se ajunge la un acord între părțile în litigiu și subiectul soluționării alternative a litigiilor, bazat pe faptele descoperite în timpul soluționării alternative a litigiilor, ajunge la o concluzie justificată că vânzătorul a încălcat drepturile consumatorului conform reglementărilor pentru protecția drepturilor consumatorilor, va încheia soluționarea alternativă a litigiilor emițând o opinie motivată neobligatorie.
Responsabilitatea vânzătorului pentru defecte și condiții de reclamații
Condițiile de garanție pentru bunuri, aplicarea acestora, echipamentul sunt guvernate de prevederile relevante ale Procedurii de Reclamații adoptate de operator și publicate pe site-ul www.zappertechnology.ro.
Valabilitatea contractului
Contractul de achiziție este încheiat pe o anumită perioadă de timp, până când obligațiile ambelor părți contractante rezultate din contractul de achiziție și acești termeni și condiții, care fac parte integrantă din acesta, au fost îndeplinite corespunzător.
Confidențialitate
Operatorul prelucrează informații despre persoanele afectate (cumpărători) în conformitate cu legea.
Părțile contractante au convenit ca cumpărătorul, dacă este consumator, să notifice vânzătorului numele și prenumele său, adresa de domiciliu permanent inclusiv codul poștal, numărul de telefon și adresa de e-mail.
Cumpărătorul sau persoana vizată furnizează datele personale vânzătorului voluntar în scopul îndeplinirii obligațiilor sale rezultate din contractul de achiziție și pentru comunicarea ulterioară cu el. Fără furnizarea acestora, vânzătorul nu poate îndeplini corespunzător contractul cu clientul și, prin urmare, nu va fi posibil să-l încheie cu clientul.
Termenii de prelucrare a datelor cu caracter personal de către operator sunt specificați pe site-ul www.zappertechnology.ro în secțiunea E-shop/Protecția datelor cu caracter personal.
Orar de funcționare
Comenzile prin intermediul magazinului online pot fi trimise în mod continuu. Acestea vor fi procesate conform procedurii specificate la punctul VI. al acestor Termeni și Condiții – Livrarea obiectului de achiziție.
Infoline, serviciul pentru clienți:
Luni – Vineri de la 9:00 dimineața până la 3:30 după-amiaza
În cazul unei defecțiuni a sistemului informatic sau a forței majore, vânzătorul nu este responsabil pentru nerespectarea programului de funcționare.
Clienții vor fi informați despre schimbarea programului de funcționare și oprirea temporară a formei obișnuite de livrare a bunurilor pe site-ul www.zappertechnology.ro.
Dispoziții finale
Acești Termeni și Condiții Generale se aplică în forma stabilită pe site-ul magazinului online www.zappertechnology.ro în ziua în care comanda este trimisă cumpărătorului, cu excepția cazului în care părțile contractante convin altfel.
Acești Termeni și Condiții Generale în versiunea valabilă în ziua încheierii contractului de achiziție fac parte integrantă din acesta.
Operatorul își rezervă dreptul de a schimba acești termeni și condiții în cazuri justificate.