1. DEFINIȚII ȘI TERMENI
- vânzător: SC ZENYTH ORBIS SRL cu sediul în Municipiul Sibiu, str. Henri Coandă, nr. FN, et. 3, județul Sibiu, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul Sibiu sub nr. J32/1883/18.10.2019 și Identificator Unic la Nivel European (EUID) ROONRC.J32/1883/2019 și proprietar al site-ul www.zappertechnology.ro
- cumpărător: poate fi orice persoană fizică care are vârsta peste 16 ani sau persoană juridică sau orice altă entitate juridică care își face un cont pe site și/sau efectuează o comandă
- client: poate fi orice persoana fizică care are vârsta peste 16 ani sau persoană juridică care are sau obține acces la conținut, prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de către SC ZENYTH ORBIS SRL prin mijloace electronice, telefonice, etc. și/sau în baza unui acord de utilizare existente între SC ZENYTH ORBIS SRL și acesta și care necesită crearea și utilizarea unui cont
- utilizator: orice persoană fizică care are vârsta peste 16 ani sau persoană juridică înregistrată pe site, care, prin finalizarea procesului de creare a contului, și-a dat acordul cu privire la clauzele specifice siteului din secțiunea Termeni și Condiții Generale
- cont: secțiunea din site formată dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permite cumpărătorului transmiterea comenzii și care conține informații despre client/cumpărător
- utilizatorul este responsabil și se va asigura ca toate informațiile introduse la crearea contului sunt corecte, complete și actualizate
- favorite: secțiune din cont care permite cumpărătorului/utilizatorului să își creeze liste cu bunuri pe care dorește să le urmărească în vederea unei eventuale achiziții folosindu-se de serviciul de urmărire a bunurilor oferit de către vânzător prin primirea de comunicări comerciale din partea acestuia
- lista: secțiunea din favorite în care cumpărătorul/utilizatorul poate adăuga bunuri pe care dorește să le urmărească în vederea unei eventuale achiziții și pe care, ulterior, le poate șterge sau le poate adăuga în coșul de cumpărături (coșul meu)
- coșul meu: secțiune din cont care permite cumpărătorului/utilizatorului să adauge bunuri pe care dorește să le achiziioneze la momentul adăugării sau la un moment ulterior în funcție de disponibilitatea acestora
- site: magazinul online găzduit la adresa web www.zappertechnology.ro. Întregul conținut al siteului www.zappertechnology.ro (imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafică web, emailuri, scripturi, programe și alte date) este proprietatea SC ZENYTH ORBIS SRL și a furnizorilor săi și este apărat de Legea pentru protecția drepturilor de autor și de legile privind proprietatea intelectuală și industrială. Folosirea fără acordul SC ZENYTH ORBIS SRL a oricăror elemente enumerate mai sus se pedepsește conform legislației în vigoare.
- comanda: un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între vânzător și
cumpărător prin care cumpărătorul transmite vânzătorului, prin intermediul site-ului intenția sa de a achiziționa bunuri de pe site
- bunuri: orice produs listat pe site, inclusiv produsele menționate în comandă, care urmează a fi furnizate de către vânzător cumpărătorului ca urmare a contractului încheiat
- campanie: acțiunea de a expune în scop comercial un număr finit de bunuri având un stoc limitat și predefinit, pentru o perioadă limitată de timp stabilită de către vânzător
- contract: reprezintă contractul la distanță încheiat între vânzător și cumpărător, fără prezența fizică simultană a vânzătorului și a cumpărătorului
- conținut: reprezintă toate informațiile de pe site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic
- conținutul oricărui e-mail trimis cumpărătorilor de către vânzător prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil
- orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat/colaborator al vânzătorului, cumpărătorului, conform informațiilor de contactare, specificate sau nu de către acesta
- informații legate de bunurile și/sau tarifele practicate de vânzător într-o anumită perioadă
- informații legate de bunurile și/sau tarifele practicate de către un terț cu care vânzătorul are incheiate contracte de parteneriat, într-o anumita perioadă
- date referitoare la vânzător, sau alte date privilegiate ale acestuia
- document: prezentele Termene si Condiții
- comunicări comerciale: orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.) conținând informații generale si tematice, informații cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ați achizitionat, informații cu privire la oferte sau promoții, informații referitoare la bunuri adăugate în secțiunea “Cont/Coșul meu” sau secțiunea “Cont/Favorite” precum și alte comunicări comerciale cum ar fi cercetări de piață și sondaje de opinie
- tranzacție: încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vânzarea unui bun de către SC ZENYTH ORBIS SRL, cumpărătorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vânzător, indiferent de modalitatea de livrare
- specificații: toate specificațiile și/sau descrierile bunurilor așa cum sunt precizate în descrierea acestora
2. DOCUMENTE CONTRACTUALE
2.1. Prin înregistrarea unei comenzi pe site, cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care vânzătorul își deruleaza operațiunile comerciale.
2.2. Notificarea primită de către cumpărător, dupa efectuarea comenzii are rol de informare și nu reprezintă acceptarea comenzii. Această notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.
2.3. Pentru motive justificate, vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea bunurilor din comandă. Dacă modifică cantitatea de bunuri din comandă, va anunța cumpărătorul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția vânzătorului la efectuarea comenzii și va returna suma achitată daca este cazul.
2.4. Contractul se consideră încheiat între vânzător și cumpărător în momentul primirii de către cumpărător de la vânzător, prin intermediul poștei electronice și/sau SMS a notificării de expediere a comenzii.
2.5. Documentul și informațiile puse la dispoziție de către vânzător pe site vor sta la baza contractului, în completarea acestuia fiind certificatul de garanție pentru bunurile achizitionate.
3. POLITICA DE VÂNZARE ONLINE
3.1. Accesul în vederea efectuării unei comenzi îi este permis oricărui utilizator/ cumpărător. Pentru motive justificate SC ZENYTH ORBIS SRL își rezervă dreptul de a restricționa accesul utilizatorului/ cumpărătorului în vederea efectuării unei comenzi și/sau la unele din modalitățile de plată acceptate, în cazul în care consideră că în baza conduitei sau a activității utilizatorului/ cumpărătorului pe site, acțiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel SC ZENYTH ORBIS SRL. În oricare dintre aceste cazuri, utilizatorul/ cumpărătorul se poate adresa vânzătorului pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea măsurilor susmenționate.
3.2. Comunicarea cu vânzătorul se poate realiza la secțiunea “contact” din site. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.
3.3 În cazul unui volum de trafic neobișnuit de mare provenit din partea unei rețele de internet, SC ZENYTH ORBIS SRL își rezervă dreptul de a cere utilizatorilor/ cumpărătorilor introducerea manuala a codurilor de validare de tip captcha, în vederea protejării informației din cadrul siteului.
3.4. SC ZENYTH ORBIS SRL poate publica pe site informații despre bunuri și/sau promoții practicate de către acesta sau de către oricare alt terț cu care vânzătorul are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil.
3.5. Toate tarifele aferente bunurilor prezentate pe site sunt exprimate în lei (RON) și includ T.V.A.
3.6. În cazul plăților online vânzătorul nu este/ nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de cumpărător, incluzând dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru această acțiune o poartă numai cumpărătorul.
3.7. Toate informațiile folosite pentru descrierea bunurilor disponibile pe site (imagini statice/dinamice, prezentari multimedia, etc.) nu reprezintă o obligatie contractuală din partea vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
4. CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA
4.1. Vânzătorul poate cesiona și/sau subcontracta o terță parte pentru servicii ce țin de onorarea comenzii, fără a fi necesară informarea cumpărătorului și nefiind necesar acordul acestuia.
5. COMANDA
5.1. Clientul/cumpărătorul poate efectua comenzi pe site, prin adăugarea bunurilor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza comanda efectuând plata prin una dintre modalitațile indicate expres. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un bun este disponibil pentru achiziție în măsura în care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adăugarea unui bun în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a bunului.
5.2. Prin finalizarea comenzii cumpărătorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și reale la data plasării comenzii.
5.3. Prin finalizarea comenzii, cumpărătorul consimte că vânzătorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil agreat de Vânzător, în orice situație în care este necesară contactarea cumpărătorului.
5.4. vânzătorul poate anula comanda efectuată de catre cumpărător, în urma unei notificări prealabile adresate cumpărătorului, fără nici o obligație ulterioară a vreunei părți față de cealalta sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune/interese în următoarele cazuri:
5.4.1. neacceptarea de către banca emitentă a cardului cumpărătorului, a tranzacției, în cazul plății online;
5.4.2. invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de SC ZENYTH ORBIS SRL, în cazul plății online;
5.4.3. datele furnizate de către client/cumpărător, pe site sunt incomplete și/sau incorecte;
5.5. Cumpărătorul are dreptul să se retraga din Contract, respectiv să returneze un bun, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr. 34/2014, perioada de returnare a unui bun sau renunțare la un serviciu expiră în termen de 14 zile de la:
- ziua în care cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului bun (în cazul în care cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat)
- ziua în care cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului bun sau a ultimei piese (în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese)
5.6. În cazul în care clientul/cumpărătorul solicită retragerea din contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie să returneze și eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv. În cazul în care comanda este achitată, vânzătorul va rambursa suma în maxim 14 (paisprezece) zile de la data informării vânzătorului de către cumpărător asupra deciziei sale de retragere din contract.
5.7. Vânzătorul va rambursa suma la primirea bunurilor vândute sau la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost primite de către furnizorul său.
5.8. Dacă bunul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou (ambalaj deschis,accesorii lipsă, bunul este deteriorat), ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea bunului în stadiul inițial, după caz, sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca resigilat sau, la solicitarea cumpărătorului, vom reexpedia bunul, cheltuielile de livrare fiind suportate de către cumpărător.
5.9. Accesoriile (manuale de utilizare, CD-uri, cabluri etc.) aflate în cutia bunului precum și ambalajul original al acestuia fac parte integrantă din bun. Ca urmare, cumpărătorul are obligația atunci când își exercită dreptul de retragere din contract să îl returneze în ambalajul original nedeteriorat, protejat prin înfoliere cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau ambalat în cutie din carton (fără etichete lipite pe acesta, fără tăieturi, rupturi etc.) și împreună cu toate accesoriile acestuia.
5.10.Bunurile returnate ce prezintă urme de uzură (pete, zgârieturi, îndoituri, fisuri, lovituri etc.)
nu se acceptă la retur.
5.11. În cazul în care un bun comandat de către cumpărător nu poate fi livrat, vânzătorul va informa clientul/cumpărătorul asupra acestui fapt și va returna în contul cumpărătorului contravaloarea bunului, în termen de maxim 7 (șapte) zile de la data la care vânzătorul a luat la cunoștință acest fapt sau de la data la care cumpărătorul și-a exprimat în mod expres intenția de reziliere a Contractului.
6. CONFIDENȚIALITATE
6.1. SC ZENYTH ORBIS SRL va păstra confidențialitatea informațiilor de orice natură pe care le furnizați. Dezvăluirea informațiilor furnizate se va putea face doar în condițiile menționate în prezentul document.
6.2. Nici o declarație publică, promovare, comunicat de presă sau orice alt mod de dezvăluire către terțe părți nu va fi făcută de cumpărător/client cu privire la comandă/contract fără consimțământul prealabil scris al vânzătorului.
6.3. Prin transmiterea de informații sau materiale prin intermediul acestui site, oferiți vânzătorului acces nerestricționat și irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afișa, modifica, transmite și distribui aceste materiale sau informații. Siteul nu va constitui subiect de obligații referitoare la confidențialitatea informațiilor trimise, dacă legislația în vigoare nu prevede alte specificări în acest sens.
7. COMUNICĂRI COMERCIALE
7.1. Cumpărătorul/utilizatorul/clientul își poate modifica în orice moment opțiunea cu privire la
acordul dat vânzătorului pentru comunicările comerciale conținând informații generale și tematice inclusiv informații cu privire la oferte sau promoții, după cum urmează:
7.1.2. prin modificarea setărilor din cont;
7.1.3. prin accesarea linkului de dezabonare afișat în comunicările comerciale primite de la vânzător; sau
7.1.4. prin contactarea vânzătorului.
7.2. prin adăugarea de bunuri în secțiunea din cont:
“Coșul meu”, vânzătorul va transmite cumpărătorului/utilizatorului/clientului comunicări comerciale cu privire:
- la modificarea prețului bunurilor sau serviciilor adăugate în secțiunea “Coșul meu”
- la recomandări de bunuri sau serviciilor similare cu cele adăugate în secțiunea “Coșul meu”,
- la existența bunurilor sau serviciilor în secțiunea “Coșul meu”
7.3. În urma achiziționării unui bun, vânzătorul va transmite cumpărătorului/utilizatorului comunicări comerciale cu privire la: sugestii de bunuri sau servicii recomandate a fi utilizate împreună cu bunul achiziționat.
7.4. Clientul/utilizatorul se poate dezabona, în orice moment, de la comunicările comerciale prin accesarea linkului de dezabonare afișat.
7.5. De asemenea, pentru îmbunătățirea ofertei de bunuri și servicii și a experienței de cumpărare,
vom folosi datele dvs. pentru efectuarea de cercetări de piață și sondaje de opinie. Informațiile obținute în urma acestor cercetări de piață și a sondajelor de opinie nu vor fi utilizate în scopuri publicitare ci doar în cele menționate mai sus. Răspunsurile dvs. la cercetările de piață și sondajele de opinie nu vor fi asociate cu identitatea dvs. și nici transmise către terți și nici nu vor fi publicate. Puteți obiecta la utilizarea datelor în scopuri de cercetare de piață si sondaje de opinie în orice moment, prin accesarea link-ului de dezabonare afișat în mesaj sau prin contactarea SC ZENYTH ORBIS SRL.
8. FACTURARE – PLATA
8.1. Prețurile Bunurilor și Serviciilor afișate în cadrul site-ului www.zappertechnology.ro includ T.V.A. conform legislației în vigoare.
8.2. Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în fiecare Comandă. Modalitățiile de plată sunt plata cu cardul prin platforma Netopia sau transfer bancar direct.
Vânzătorul va emite catre Cumpărător o factura pentru Bunurile livrate, obligatia Cumpărătorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.
8.3. Vânzătorul va transmite Cumpărătorului factura aferenta Comenzii ce conține Bunuri vândute de SC ZENYTH ORBIS SRL, precum şi pentru orice alte plăți aferente Comenzii în format electronic, prin adăugarea facturii în Contul Cumpărătorului sau prin poștă electronica, la adresa de e-mail menționată de Cumpărător în Contul său.
8.4. Pentru o corectă comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumpărătorului îi revin obligațiile de a-și actualiza ori de câte ori este cazul datele din Contul său și de a accesa informațiile și
documentele aferente fiecărei Comenzi existente în Cont.
8.5. Prin trimiterea Comenzii, Cumpărătorul își exprimă acordul să primească facturile în format
electronic prin adăugarea acestora de către SC ZENYTH ORBIS SRL în Contul sau prin intermediul poștei electronice, la adresa de e-mail menționată în Contul său.
8.6 Datele cardului de plată ale Utilizatorului/ Cumpărătorului nu vor fi accesibile SC ZENYTH ORBIS SRL și nici nu vor fi stocate de către SC ZENYTH ORBIS SRL sau de către procesatorul de plăți integrat în Site, ci doar de către instituția de autorizare a Tranzacției sau o altă entitate autorizată să presteze servicii de stocare ale datelor de identificare a cardului, despre a cărei identitate Utilizatorul/ Cumpărătorul va fi informat, anterior introducerii datelor.
9. GARANȚII
9.1. Toate Bunurile comercializate de către SC ZENYTH ORBIS SRL beneficiază de condiții de garanție conforme legislatiei în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor.
9.2. În cazul Bunurilor vândute și livrate de SC ZENYTH ORBIS SRL, certificatele de garanție sunt emise direct de producător.
9.3.Lipsa certificatului de garanție al Bunului trebuie semnalată în maxim 48 (patruzecisiopt) de ore de la recepția Bunului. Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în considerare.
10. TRANSFERUL PROPRIETĂȚII BUNURILOR
10.1. Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferată la livrare, după efectuarea plății din partea Cumpărătorului în locația indicată în Comandă (înțelegând prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier).
11. RĂSPUNDERE
11.1. Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Vânzător a oricărei din obligațiile sale
conform Comenzii și pentru daune care rezultă din utilizarea Bunurilor după livrare și în special pentru pierderea acestora.
11.2. Prin crearea și utilizarea Contului, Utilizatorul/ Cumpărătorul își asumă răspunderea pentru menținerea confidențialității datelor de Cont (user și parola) și pentru gestionarea accesării
Contului, și, în măsura permisă de legislația în vigoare, este responsabil de activitatea derulată prin intermediul Contului său.
11.3. Prin crearea Contului și/sau utilizarea Conținutului și/sau plasarea Comenzilor, Clientul/ Utilizatorul/ Cumpărătorul acceptă în mod expres și fără echivoc Termenele și Condițiile Site-ului în ultima versiune actualizată care este comunicată în cadrul Site-ului, existentă la data creării Contului și/sau utilizării conținutului și/sau la data plasării Comenzii.
11.4. Vânzătorul își rezervă dreptul de a actualiza și modifica periodic Termenele și Condițiile Site-ului pentru a reflecta orice modificări ale modului și condițiilor de funcționare a Site-ului sau orice modificări ale cerințelor legale. Documentul este opozabil Clienților / Utilizatorilor/ Cumpărătorilor de la momentul afișării în Site. În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe Site versiunea modificată a Documentului, motiv pentru care vă rugăm să verificați periodic conținutul acestui Document.
12. FORȚA MAJORA
12.1. Nici una din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, total sau parțial este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.
12.2. Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează, fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a contractului fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.
13. LEGEA APLICABILĂ
13.1. Prezentul contract este supus legii române. Eventualele litigii apărute între Vânzător si Utilizatori/ Cumpărători se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române.
14. Garanție
Dacă bunurile primite de la noi sunt deteriorate sau nefuncționale, procedați conform Procedurii de Reclamații.
Această procedură de reclamații descrie modul în care se face o reclamație pentru bunurile achiziționate de la vânzător.
Un defect este înțeles ca o schimbare (proprietăți) a bunurilor, dacă cauza sa este utilizarea unui material nepotrivit sau de calitate scăzută, nerespectarea tehnologiei sau soluție de proiectare inadecvată. Nu se poate considera defect o schimbare a proprietăților bunurilor care apare în perioada de garanție ca urmare a uzurii, deteriorării mecanice, utilizării improprii, întreținerii insuficiente sau inadecvate, ca urmare a modificărilor naturale ale materialului din care sunt fabricate bunurile, ca urmare a oricăror daune provocate de utilizator sau de o terță parte prin intervenții improprii, precum și la sfârșitul vieții bunurilor sau a părților acestora.
Vânzătorul este responsabil pentru defectele pe care le are produsul vândut atunci când este preluat de către cumpărător. În cazul articolelor folosite, el nu este responsabil pentru defectele cauzate de utilizarea sau uzura acestora. În cazul articolelor vândute la un preț mai mic, el nu este responsabil pentru un defect pentru care s-a negociat un preț mai mic.
Dacă nu sunt articole perisabile sau articole folosite, vânzătorul este responsabil pentru defectele care apar după primirea produsului pe durata perioadei de garanție (garanție).
Dacă este vorba de un defect care poate fi înlăturat, cumpărătorul are dreptul să-l înlăture gratuit, la timp și în mod corespunzător. Vânzătorul este obligat să înlăture defectul fără întârziere nejustificată. Vânzătorul poate înlocui întotdeauna articolul defect cu unul fără defect în loc să înlăture defectul, dacă acest lucru nu cauzează dificultăți serioase cumpărătorului.
Dacă este vorba de un defect care nu poate fi înlăturat și care împiedică folosirea corespunzătoare a produsului ca un articol fără defecte, cumpărătorul are dreptul să schimbe produsul sau să se retragă din contract. În cazul altor defecte ireparabile, cumpărătorul are dreptul la o reducere rezonabilă a prețului produsului.
Cumpărătorul, care poate fi un antreprenor sau un consumator, este obligat să se familiarizeze cu Procedura de Reclamații și Termenii și Condițiile Generale înainte de a comanda bunurile. În același timp, cumpărătorul recunoaște că este obligat să furnizeze cooperarea necesară pentru procesarea reclamației, în caz contrar termenele sunt prelungite în mod corespunzător cu timpul în care cumpărătorul nu a furnizat cooperarea necesară.
Prin încheierea contractului de cumpărare și preluarea bunurilor de la vânzător, cumpărătorul este de acord cu această Politică de Reclamații.
Dacă cumpărătorul este un consumator, momentul acceptării bunurilor este acceptarea de către consumator de la vânzător sau preluarea de către transportator.
Perioada de garanție Ca dovadă a garanției, vânzătorul emite o dovadă de cumpărare (factură) cu toate datele necesare pentru aplicarea garanției.
La cererea expresă a cumpărătorului, vânzătorul va furniza o garanție scrisă (certificat de garanție). Cu toate acestea, implicit, dacă natura bunului o permite, vânzătorul emite cumpărătorului o dovadă de cumpărare a bunurilor și un certificat de garanție scris (în cea mai mare parte este parte a unui broșură cu instrucțiuni de utilizare).
Termenul pentru exercitarea drepturilor din performanța defectuoasă Perioada de garanție începe în mod fundamental de la data primirii bunurilor de către cumpărător. Cumpărătorul are dreptul să reclame bunurile din două motive:
pentru un defect pe care bunurile deja îl aveau când cumpărătorul le-a preluat pentru defectele care apar după preluarea bunului în perioada de garanție
Perioada de garanție este:
pentru bunurile noi, 24 de luni (perioada legală); !Avertisment! Durata de viață a bateriilor și acumulatorilor în dispozitivele SRZ este de 6 luni. Perioada legală de garanție este de 24 de luni. La depunerea unei reclamații, este necesar să se ia în considerare durata limitată de viață a acumulatorilor – defecțiunea va fi evaluată profesional. Cumpărătorul este avertizat cu privire la durata limitată de viață a bateriilor și acumulatorilor la achiziționarea produsului în descrierea produsului. Vânzătorul poate respinge o reclamație pentru un produs care nu funcționează din cauza unei durate mai scurte de viață a bateriei – în termen de 12 luni de la achiziție, pe baza unei evaluări profesionale și – după 12 luni de la achiziție, chiar fără o evaluare profesională.
Perioada de garanție este prelungită cu perioada în care bunurile au fost în reclamație. Drepturile din răspunderea pentru defecte ale produsului pentru care se aplică perioada de garanție expiră dacă nu au fost exercitate în perioada de garanție.
Drepturile din răspunderea pentru defecte se aplică vânzătorului de la care a fost achiziționat produsul. Condiții de garanție Verificarea bunurilor la primire
Cumpărătorul care nu este consumator este obligat, iar cumpărătorul care este consumator îi este recomandat să verifice starea expedierii imediat la primire (numărul de pachete, integritatea benzii cu sigla companiei, deteriorarea cutiei). Cumpărătorul are dreptul să refuze primirea unei expedieri care nu este conformă cu contractul de achiziție, menționând că expedierea este de exemplu incompletă sau deteriorată. Dacă cumpărătorul preia expedierea deteriorată de la transportator, este necesar să descrie deteriorarea în protocolul de predare-primire al transportatorului.
O expediere incompletă sau deteriorată trebuie raportată imediat pe e-mail la adresa: [email protected], sau la nr. de telefon , scrie un raport de deteriorare cu transportatorul și trimite-l vânzătorului prin e-mail sau poștă fără întârziere. Vânzătorul nu este responsabil pentru defectele evidente detectabile la primirea bunurilor și incompleții bunurilor și documentelor livrate, dacă cumpărătorul nu exercită dreptul de a verifica bunurile la primire. O reclamație ulterioară a incompleții sau deteriorării externe a expedierii nu îl privează pe cumpărător de dreptul de a se plânge de bun, dar îi oferă vânzătorului posibilitatea de a demonstra că nu este o încălcare a contractului de achiziție.
Înainte de a utiliza bunurile achiziționate pentru prima dată, cumpărătorul este obligat să studieze condițiile de garanție, inclusiv instrucțiunile de utilizare, și apoi să urmeze aceste informații. Cumpărătorul este obligat să-și exercite drepturile din răspunderea pentru defecte fără întârziere nejustificată după ce acestea au fost descoperite, cel târziu până la sfârșitul perioadei de garanție.
Procedura de depunere și procesare a unei reclamații
Locul pentru depunerea unei reclamații este adresa. Email: [email protected]
Cumpărătorul poate face o reclamație prin redactarea individuală a unei reclamații cu toate datele necesare (a se vedea formularul de reclamații) și trimiterea acesteia prin poștă împreună cu bunurile reclamate la adresa vânzătorului sau prin e-mail. La depunerea unei reclamații, cumpărătorul trimite un formular de reclamație completat/notificare scrisă a reclamației, un document fiscal care atestă achiziționarea bunurilor (denumit în continuare “documentele solicitate”) la adresa indicată împreună cu bunurile defecte.
Cumpărătorul va furniza următoarele informații în formularul de reclamație/notificare scrisă a reclamației:
identificarea cumpărătorului numărul de dovadă de plată și/sau cardul de garanție descrierea exactă a tipului de bunuri și a extinderii defectelor în bunuri cum se manifestă defectele produselor adresa de returnare a cumpărătorului și contactul telefonic data și semnătura cumpărătorului
Dacă cumpărătorul nu livrează documentele solicitate împreună cu bunurile pe care dorește să le reclame, sau acestea nu sunt lizibile, sau bunurile nu sunt complete, vânzătorul îi va cere cumpărătorului să livreze suplimentar documentele solicitate și toate părțile și accesoriile. În cazul în care această apelare rămâne fără succes, vânzătorul își rezervă dreptul de a nu continua tratamentul reclamației în cauză.
Dacă bunurile care fac obiectul unei reclamații nu sunt alăturate documentelor solicitate, vânzătorul își rezervă dreptul de a nu continua tratamentul problemei respective și se consideră că cumpărătorul nu intenționează să se plângă de bunuri.
Vânzătorul își rezervă dreptul de a nu accepta bunurile trimise de cumpărător prin cash ramburs.
Când returnezi bunurile, este necesar să le ambalezi astfel încât să previi deteriorarea. Daunele suferite de bunuri în timpul transportului pot duce la neacceptarea reclamației. Recomandăm asigurarea bunurilor expediate.
Vânzătorul este obligat să stabilească imediat metoda de gestionare a reclamației, în cazuri complexe în termen de 3 zile lucrătoare de la data depunerii reclamației. După stabilirea metodei de procesare a reclamației, aceasta va fi rezolvată în termen de 30 de zile de la data depunerii reclamației. Începutul procedurii de reclamații este totodată ziua depunerii reclamației. Atunci când bunurile defecte sunt trimise printr-un serviciu de transport, se consideră ziua inițierii procedurii de reclamații ziua în care bunurile defecte, împreună cu documentele relevante, au fost livrate vânzătorului.
Vânzătorul va trimite Cumpărătorului o Confirmare a reclamației pentru bunuri = Notificare a modului de procesare a reclamației în termen de cel mult 3 zile lucrătoare, sau îl va informa pe Cumpărător telefonic.
Perioada de la exercitarea dreptului de răspundere pentru defecte până la încheierea procedurii de reclamații nu este inclusă în perioada de garanție. În cazul în care bunul este înlocuit cu unul nou, perioada de garanție a noului bun începe de la primirea acestuia.
Cumpărătorul se expune riscului respingerii reclamației dacă bunurile sau părțile acestora sunt murdare sau nu respectă condițiile de igienă de bază.
Vânzătorul este obligat să gestioneze reclamația și să încheie procedura de reclamații în una dintre următoarele moduri:
Prin predarea bunurilor reparate Cumpărătorului
Prin schimbarea bunurilor
Prin restituirea prețului de achiziție
Prin acordarea unui discount rezonabil asupra prețului bunurilor
Prin respingerea justificată a reclamației pentru bunuri
Cumpărătorul va fi informat despre rezultatul reclamației și echiparea acesteia imediat după încheierea procedurii de reclamații printr-un mesaj prin e-mail, poștă sau, cu consimțământul Cumpărătorului, printr-un apel telefonic. Posibilitățile de preluare a bunurilor reclamate sunt întotdeauna supuse unui acord reciproc.